Hotel Esplanade Fremantle

Hotel Esplanade Fremantle

Weer vandaag21°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Esplanade Fremantle voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Esplanade Fremantle in het Nederlands

heerlijk hotel vlakbij Cappucinostrip

Francis
10-10-2009

Fijn hotel, Fremantle is Perth in het klein. Alles heel makkelijk te belopen. Overal kan je iets eten of drinken en de sfeer is heel gemoedelijk. Erg leuke winkels. Niet ver van het station voor de trein als je andere steden wilt bezoeken. De Fremantle market in het week-end is leuk om te bezoeken en het maritieme museum ook. Gezellige kroegen.

Gereisd Met partner in Sat Oct 10 2009 02:24:16 GMT+0000 (UTC)
2008

Groot mooi hotel in het centrum met goede service en een

Irene
27-2-2008

Groot mooi hotel in het centrum met goede service en een mooi zwembad. Erg leuk havenplaatsje en vanuit het hotel is alles goed te belopen

Gereisd Met vrienden in december 2007

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esplanade Fremantle in Fremantle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esplanade Fremantle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.