We hebben een aantal aanbieders voor Fremantle voor je op een rij gezet:

Reviews over Fremantle

Oudste stad

Giel,
    12-1-2012

Mooie en oude stad, enige hoogbouw is het ziekenhuis. Gratis bus die rondrijdt zo zie je alles voor nop, bus is The Cat. Naar Perth en dan terug met de ferry over Swan-river met dolfijnen voor de boot uit. En vooral veel op het strand zijn!! Biertje is erg prijzig tenzij je naar The Freo Doctor gaat! Beste bottelo in Freo.

Gereisd alleenreizend in januari 2010

Voor herhaling vatbaar!

Ursula,
    11-4-2010

Fremantle is een populaire plaats ten zuiden van Perth (20 minuten met de bus). Het is een bruisende stad, met een cappuccino strip, oude Victoriaanse gebouwen en hier is genoeg te beleven. Vanuit Fremantle kun je een eiland voor de kust bekijken: Rotnesst Island, waar de eerste Nederlanders aan land gingen. Op dit eiland leeft de Quokka. Fremantle heeft prachtige musea, ga eens naar Ship Gallery, daar ligt nog een deel van de Batvia. Ga eens eten bij Outback Jacks! Heerlijke steaks! Mooi strand vlak bij Fremantle is Cottesloe beach.

Gereisd met partner in augustus 2008

erg aangenaam

Klaas Hauwert,
    18-2-2009

Wij pakten de trein van Perth naar Fremantle kost bijna niets ( asd 8 voor 2 personen). Deze stad heeft meer historie dan Perth. Musea over de geschiedenis is heel erg interesant ,evenals een bezoek aan de gevangenis. Je kunt de hele stad met een gratis bus doorreizen. Mooie oude gebouwen. Aan te bevelen is een lunch in de haven. Ik wist niet dat Australie zulke lekkere olijfolie produceert. Fantastisch.

Gereisd zakelijk in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige plaats; leuke winkeltjes, makkelijk naar Perth

oz ganger,
    18-2-2008

Geweldige plaats; leuke winkeltjes, makkelijk naar Perth en Rottnest, leuke B&B's. Little Creatures is een leuke trendy plek om te eten en een eigengestookt biertje te drinken; de markthallen zijn erg gezellig om rond te lopen en leuke souvenirs te kopen.

Gereisd anders in februari 2008
Fremantle scoort een 8,6 uit 10, op basis van 7 reviews