Hotel Golden Chain Sea Breeze Resort

Hotel Golden Chain Sea Breeze Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Chain Sea Breeze Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Golden Chain Sea Breeze Resort in het Nederlands

Goed adres op 5 km van Exmouth

Wim Vanthienen
28-11-2011

Een wat afgelegen hotel in een vrij merkwaardig, gerenoveerd militair gebouw. De ruime kamer doet eerder denken aan een studio met een groot bed en een stapelbed. Tafel met 4 stoelen. Keukenhoek met pompbak, ceramische kookplaten, dampkap, microgolfoven, waterkoker, toaster en grote koelkast zonder diepvries. Potten, pannen, bestek, ... Airco en TV. Grote badkamer met toilet, lavabo en inloopdouche zonder kuip, waardoor de badkamer overstroomt. Haardroger. Strijkgerief. Gratis Wifi. Bijzonder vriendelijke receptioniste. Overnachting 135,00 AUD.

Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Chain Sea Breeze Resort in Exmouth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Chain Sea Breeze Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.