Exmouth

We hebben een aantal aanbieders voor Exmouth voor je op een rij gezet:

Reviews over Exmouth

• 8Susanne01-06-2013

Schitterende plek om Ningaloo Reef te verkennen

Exmouth is de plaats van waar je Ningaloo Reef kunt verkennen. Het dorpje zelf stelt niet veel voor, maar hier zitten de meeste tour operators die trips naar Ningaloo Reef aanbieden

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in mei 2013

• 8heer Spirenburg25-10-2012

prachtige natuur, leuke excursies

het ningaloo reef is een 'must see'. whale watching en snorkelen zijn excursies die je hier gedaan moet hebben. tip: doe een "gourmet sunset whale watching cruise", geweldig

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10marlou18-04-2012

adembenemd mooi

geweldig natuur en omgeving. echt de moeite waard:) ga naar het nationaal park en dan naar turquoise bay.. stap de zee in vanaf het witte strand en je kunt meteen gaan snorkelen bij het koraal rif.GEWELDIG, echt een must see

• 10Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8Frits Langerak01-11-2009

Alleen op de wereld

Geen vakantiebestemming maar voor 2 dagen prima. Fantastische witte stranden bij het Ningaloo rif met schildpadden. Je waant je hier als Robinson Crusoe. Niemand om je heen. Prima om te snorkelen.

• 8Omgeving
    • 2Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 7anita02-12-2007

Exmouth is een klein plaatsje met een klein winkelcentrum, er zijn een paar goede restaurants bv de italiaan op de camping.Cape range nat park wat bij exmouth ligt is echt schitterend je kunt hier snorkelen en de stranden zijn mooi. heel veel kangeroos te zien in het wild.als je in de goede periode bent kun je vanaf het strand de walvissen zien.

• 9Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd in december 2007

• 10margreet jackson11-08-2006

prachtig strand ..vanaf het strand zie je de zeeschildpadden/dolfijnen/dugongs en zelfs walvissen voorbij komen..uitgaansleven heb je hier niet..wat restaurantjes en een taverne..een niet genoemd doch prachtige camping is de lighthouse camping in exmouth op loopafstand van de zee.

• 10Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn