We hebben een aantal aanbieders voor Exmouth voor je op een rij gezet:

Reviews over Exmouth

adembenemd mooi

marlou,
    18-4-2012

geweldig natuur en omgeving. echt de moeite waard:) ga naar het nationaal park en dan naar turquoise bay.. stap de zee in vanaf het witte strand en je kunt meteen gaan snorkelen bij het koraal rif.GEWELDIG, echt een must see

Gereisd met vrienden in juni 2011

Exmouth is een klein plaatsje met een klein winkelcentrum,

anita,
    2-12-2007

Exmouth is een klein plaatsje met een klein winkelcentrum, er zijn een paar goede restaurants bv de italiaan op de camping.Cape range nat park wat bij exmouth ligt is echt schitterend je kunt hier snorkelen en de stranden zijn mooi. heel veel kangeroos te zien in het wild.als je in de goede periode bent kun je vanaf het strand de walvissen zien.

Gereisd anders in december 2007

prachtig strand

margreet jackson,
    11-8-2006

prachtig strand ..vanaf het strand zie je de zeeschildpadden/dolfijnen/dugongs en zelfs walvissen voorbij komen..uitgaansleven heb je hier niet..wat restaurantjes en een taverne..een niet genoemd doch prachtige camping is de lighthouse camping in exmouth op loopafstand van de zee.

Gereisd met partner in augustus 2006
Exmouth scoort een 8,5 uit 10, op basis van 6 reviews