Bungalow El Questro Station Township

Bungalow El Questro Station Township

Bungalow

We hebben een aantal aanbieders voor El Questro Station Township voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bungalow El Questro Station Township in het Nederlands

2007

Geweldig resort wij hebben op de camping gestaan waar de paarden gewoon los liepen. Lekker watertje om even in af te koelen achter het restaurant. het had nog niet veel geregend dus wij konden er goed komen met de 4wd maar als het veel geregend heeft kom je niet weg met een gewone auto. De omgeving is prachtig en de trips die ze organiseren zijn leuk. De temp. die ze op deze site aangeven klopt niet want het is er veel warmer zeker nog 5 gr warmer dan in kunnunura

Gereisd met partner in december 2007

Personeel staat bij mij hoog in het vaandel. Lekke banden werden meteen gerepareerd. Bediening en gezelligheid doet het ook zeer goed. Prachtige gelegenheid in de outback en zeker aandoen als men de gibb river gaat rijden

Gereisd met vrienden in november 2007

El Questro Station Township is een cattle station dat accommodatie aanbiedt van campingplaatsen tot bungalows. Het is een groene oase in de outback, te bereiken via een dirt road, de gibb river road. Het lukt ook wel met een 2WD, maar een 4WD heeft de voorkeur, want als je deze kant uitreist,zul je de hele 'gibb' wel afreizen. Het restaurant dat ze hebben heeft heerlijke verse gerechten. Er worden ook boottrips, wandelingen, BBQ en helicoptervluchten georganiseerd.

Gereisd anders in juli 2007

Bungalow info

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension

• ZwembadJacuzzi, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinTuin
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenPaardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow El Questro Station Township in El Questro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow El Questro Station Township zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.