Hotel Fascine Lodge

1 review over Hotel Fascine Lodge in het Nederlands

Lawaaiig motel

Christina
12-9-2011

Hotel is ok, maar niets bijzonders. Kamers zijn ontzettend ruim, zo had ik een kamer met 5 (!) bedden, waar 6 mensen konden slapen. Bedden waren prima. Koffie- en theezetfaciliteiten en koelkast aanwezig. Badkamer ook heel erg ruim. Kamers gelegen rond binnenplein, waar voor iedere kamer een auto geparkeerd kon worden. Handig, maar ook rumoerig, net zoals de grote weg waaraan het motel gelegen is. Zorg ook dat je kamer niet dicht bij het aggregraat is, want die houdt je echt de hele nacht uit je slaap met het constante aan- en afslaan.

Gereisd Alleenreizend in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fascine Lodge in Carnarvon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fascine Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.