Camping Sal Salis Ningaloo Reef

4 reviews over Camping Sal Salis Ningaloo Reef in het Nederlands

Aanrader, onbeschrijfelijk, toch geprobeerd

Lucienne Sondag
8-5-2009

Ongelofelijk, wakker worden in een tent waar de kangoeroes in je 'badkamer' zitten en waar je na 3 stappen in de lauwe zee bent met op nog eens 3 stappen het meest ongerepte koraalrif met meer vissen en kleuren dan het grote broertje aan de oostkust. Diner in de grote keukentent bij kaarslicht is ook een bijzondere ervaring.

Gereisd met partner in mei 2009
2008

Wellicht een van de mooiste plekjes van Australie! Zo puur, zo mooi echt een aanrader. Verwacht geen luxe, maar wel zeer comfortabele tenten met eigen sanitair midden in de duinen. De service is geweldig, lekker met een wijntje, toast en kaasjes genieten van de sunset, tussen de kangaroes, op je prive veranda. Snorkelen is hier ook veel mooier dan bijv. bij de Great Barrier Reef.

Gereisd met partner in juni 2008

Haaien zien ???! Dan is dit de plek om heen te gaan, een te gek eco kamp midden in een nationaal park : geen TV, radio of telefoon maar direkt aan t strand, dat je slechts deelt met max 10 personen.

De snorkeltours zijn adembenemend vooral de Blue Lagoon snorkeltour (eerst kayakken naar de snorkelspot) is paradijselijk : elke dag zag ik rifhaaien varierend van white tip reefsharks tot tawny nurse sharks, die rustig wegzwemmen.

Ben al op veel plekken geweest (Fiji, Bonaire, Great Barrier Reef) maar Ningaloo Reef is te gek, vooral omdat er in dit retreat weinig gasten zijn en het rif dus niet al kapot is gemaakt door teveel toerisme.

Gereisd alleenreizend in mei 2007

Dit is geen camping zoals wij die kennen maar een

eco-camp, waar 6 tenten + een keuken/eet tent staan.De tenten zijn ingericht met een twee persoons bed, zonnedouche en ecotoilet.Je kunt er (onder begeleiding) zee-kajakken en snorkelen. Het Ningaloo Reef ligt voor je deur. Wij hebben er drie fantastische dagen gehad. Jammer dat het zo prijzig is.

Gereisd met vrienden in november 2007

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Sal Salis Ningaloo Reef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sal Salis Ningaloo Reef in Cape Range Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sal Salis Ningaloo Reef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.