• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Bunbury

Reviews over Bunbury

• 10Patricia01-04-2013

Great place to holiday

We love Bunbury, and come here often for our holidays.

januari 2013

• 8Ursula11-04-2010

Onterecht onderschat

Bunbury, ligt op een schiereiland, 175 km ten zuiden van Perth. Liggend aan de zee is Bunbury omgeven door water. De rollende golven van de Indian Ocean, het kalme water van Koombana Bay en de rustige baai van Lescheault maken van Bunbury bijna een eiland. Vanuit Bunbury is het heel eenvoudig om ook het binnenland, de “weatbelt” (de graanschuur van WA) te bezoeken. Met plaatsjes met wonderlijke namen als Kojonup, Boyanup, Donnybrook, Balingup en Wagin, die rijk zijn aan Aborigines cultuur, hebben we genoeg te zien en doen voor 8 dagen. Onze accommodatie (B&B) ligt in zuid Bunbury, twee straten van het Big Swamp wildlife park en minuten van het strand.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7kros06-01-2007

Bunbury een rustige plaats in west Australie. Een plek waar je elke morgen de dolfijnen kan begroeten bij de Koombana Bay, of de kangaroes kan aaien in de Big Swamp wildlife park. Koombana Bay is een mooi strand. Veel plek om te overnachten. Bunbury is een mooie plek om te verblijven en vannuit daar meerdere plaatsen te bekijken.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Stranden

Gereisd in januari 2007

• 8m.woelinga24-12-2005

Sfeervolle plaats met gezellig stadscentrum en voldoende restaurantjes.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur