Hotel Pinctada Cable Beach

Hotel Pinctada Cable Beach

ZorghotelWeer vandaag31°16°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Pinctada Cable Beach voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Pinctada Cable Beach

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Adults onlyJa

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pinctada Cable Beach in Broome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pinctada Cable Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.