Hotel Moonlight Bay ***

Review geschreven door Yvonne

super, fantastisch

Yvonne
31-1-2016

Moonlight Bay is super. Je hebt een soort appartement met alles er op en er aan. In de stad is een grote supermarkt van Coles, waar je alles voor je ontbijt en evt. Avondeten kan kopen. Ook zijn er genoeg banken en cafés, waar je heerlijke koffie kan drinken met wat lekkers. Moonlight Bay heeft ook nog een zwembad er is een Laundry, waar je je was kan wassen en drogen. Je kan bij de receptie ook een ontbijtmand bestellen, dan hoef je de deur niet uit. Het hotel beschikt ook over een restaurant aan de overkant van het hotel. Je kan er heerlijk eten voor weinig geld. Al met al een hotel die ik van harte kan aanbevelen. Als het volle maan is, kan je aan het eind van de straat bij de zee, kijken naar de Stair to the moon. Dit is een natuurlijk fenomeen. Door de refectie van de maan in de zee lijkt het alsof er een trap naar de maan loopt. Geweldig om te zien.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)