Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag33°27°

Airco
Restaurant
Peuterbad
Speeltuin

We hebben een aantal aanbieders voor Cable Beach Club Resort Broome voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Cable Beach Club Resort Broome in het Nederlands

Prachtig luxe hotel met schitterende tuin

Christina
13-9-2011

Een echt schitterend hotel, waarvan de kamers verspreid liggen door een heel goed onderhouden tuin, vol met (namaak)beelden van het terracottaleger. Gebouwen goed onderhouden. Kamer ruim met mooie badkamer, gratis koffie en thee en een balkon, waar het heerlijk zitten is op de loungebank of de stoelen. Bedden zijn prima.

Strand is aan de overkant van de straat. 's Avonds zijn er kamelentochten over het strand.

Bushalte naar Broome direkt schuin tegenover de receptie.

Minpuntje is dat het internet maar tot 17.30 uur beschiukbaar is (tenzij je je eigen laptop bij je hebt) omdat het in het winkeltje zit dat om die tijd sluit.

Eten was heel erg goed, evenals het ontbijt, ruime keuze en alles ziet er prima verzorgd uit.

Gereisd alleenreizend in augustus 2011

Fantastisch hotel op prachtige plek

c_branje
4-2-2011

Hotel is gelegen vlakbij het strand in een weelderige, grote tuin. Zo groot, dat je er kunt verdwalen. De Chinese paardenbeelden in de tuin wijzen allemaal met hun hoofd in de richting van de receptie, dus als je die volgt kom je er wel. Restaurant in ander gebouw naast het strand. Kamers in diverse gebouwen van 2 verdiepingen. Mooie grote kamer met balkon waarop je heerlijk kunt zitten. Luxe badkamer.

Er zijn 2 zwembaden: eentje centraal gelegen waar ook kinderen in mogen en eentje aan de buitenrand alleen voor volwassenen waar het heerlijk rustig is. Voldoende ligbedden en parasols.

Ligt helemaal buiten Broome. Bushalte voor bus naar stadscentrum vlakbij.

Restaurant reserveren, anders weinig kans op een plek. Ontbijt prima.

Gereisd met vrienden in september 2008
2004

dit is werkelijk het paradijs pure luxe on gelooflijk hoe je hier word bediend zo iets heb ik nog nooit beleeft ik was er in juni 2004

Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cable Beach Club Resort Broome in Broome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cable Beach Club Resort Broome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.