Lodge Broometime Lodge

LodgeWeer vandaag30°16°

1 review over Lodge Broometime Lodge in het Nederlands

Onze jongste dochter had de naam van deze locatie in een recreatiekrantje gezien en had er een goed gevoel bij. Wij hadden een andere geselekteerd. We besloten er toch een kijkje te nemen. De bedrijfsleider gaf gelijk aan dat ze bereid was om de prijs wat te laten zakken, als we drie kamers namen. De kamers waren niet zo groot, maar op deze gang waren maar er waren maar twee kamers bezet. Onze tweede dochter met haar baby van drie maanden kregen twee kamers en hadden helemaal een vleugel voor henzelf. Het was er heerlijk relaxt, er waren ongeveer nog 10 andere gasten waarvan een aantal permanent. Zij werkten of op een booreiland of in de mijnen.

In de tuin stond grote stamtafel en iedereen zat daar wat aan zijn/haar krantje te lezen en wat te eten. In een grote keuken stond koffie, thee, suiker voor iedereen.

Het zwembadje was niet groot maar in een prachtige tropische zetting.

We hadden geen tv op de kamer, maar er was wel een tv kamer en daarnaast een ruimte om te tafeltennis enz

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Broometime Lodge in Broome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Broometime Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Broometime Lodge scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.