Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag35°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Seas Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Blue Seas Resort in het Nederlands

2005

Zelf voorzienend appartement met alles erop en eraan. Vaatwasser, kookplaat, oven, magnetron, een koelkast met diepvries, kookgerei, wasmachine, droger tot en met een strijkbout en een strijkplank. Zeer compleet. Appartementen zijn gebouwd rond een leuk zwembad. Op loopafstand van een van de mooiste stranden ter wereld. Echte aanrader!

Gereisd anders in november 2005

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blue Seas Resort in Broome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blue Seas Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.