We hebben een aantal aanbieders voor Broome voor je op een rij gezet:

vakanties Broome

We hebben een aantal aanbieders voor Broome voor je op een rij gezet:

Reviews over Broome

Een heel authentiek dorp.

Yvonne Hulst,
    7-1-2017

Broome is een lang, smal dorp met een mooi strand, een hele oude vuurtoren, waarvan een deel wordt gebruikt als nest van een pelikaan. Er zijn mooie wandelroutes en een gezellige dorpskern, waar je genoeg winkels, supermakten, restaurantjes en cafétjes kan vinden. In de avond lopen er wel veel dronken Aboriginals rond, die je dan lastig kunnen vallen. Maar wij geven Broome toch een dikke 9.

Gereisd met partner in oktober 2014

No worries, just relax

Bart,
    30-11-2010

Broome is één van de weinige stadjes aan de westkust. Ik heb zelf het vliegtuig gepakt vanaf Darwin naar Broome. Het belangrijkste waarvoor je naar Broome komt is natuurlijk Cable Beach, prachtig strand met helderblauw water. Het weer in Broome is ook het gehele jaar door 30+ graden. Toen ik er eind April was, was de gewone temperatuur 38 graden en het zeewater 32. Toch is het erg leuk als tussenstop, want je hebt hiet weer even het gevoel in de bewoonde wereld te zijn!

Gereisd alleenreizend in april 2010

Broome is een erge leuke plaats vooral als je vanaf het en

anita,
    2-12-2007

Broome is een erge leuke plaats vooral als je vanaf het noorden reist en de plaatsjes niet veel zijn is dit een verademing, Er zijn leuke winkeltjes en heerlijke koffie en een grote supermarkt voor je inkopen. Het strand van cable beach is prachtig en op bepaalde tijden kun je hier de staircase zien,de kamelentocht langs het strand is ook erg leuk zeker een aanrader.

Gereisd anders in december 2007

In Broome prachtige camping Palm Grove Holyday resort

Wiel,
    15-11-2007

In Broome prachtige camping Palm Grove Holyday resort. Wij waren op het juiste moment in Broome op 28 september volle maan en laag tij. Dus staircase to the moon En pantastisch gezicht. Helaas hadden we de verkeerde plek gekozen, waardoor we te laat waren om de juiste mooi e foto's te maken. Verder schitterende stranden, waar het heerlijk toeven is. En je hebt er plaats genoeg want het was er niet zo druk.

Gereisd met vrienden in september 2007

Leukste stadje aan de Westkust!

Martin,
    1-5-2007

Broome aan de westkust van Australie, is een rustig, klein stadje met schitterende stranden. Het is het centrum van de parelvisserij, je kunt er een museum bezoeken dat laat zien hoe dit er vroeger aan toe ging.

Het leukste van Broome is de oudste nog werkende openlucht bioscoop ter wereld, waar je liggend in je stoel in de buitenlucht een film kunt bekijken, terwijl af en toe een vliegtuig over komt vliegen. Broome heeft een klein vliegveld, en is met binnenlandse vluchten goed bereikbaar. Het is het uitgangspunt voor de Kimberley, die de meeste mensen via de Gibb River Road bezoeken. Ga oostwaarts richting Kunnunura en bezoek zeker de Bungle Bungles, een geweldig mooi park. Een meerdaagse safari met overnachting is aan te raden!

Gereisd met partner in mei 2003
Broome scoort een 8,3 uit 10, op basis van 6 reviews