Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

Vakantie in Albany

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Albany

Reviews over Albany

• 8Joke01-11-2018

Een heerlijke plek aan de zuidkust van West Austra

Albany ligt aan de zuidkust van West Australie. Het is een leuke stad, mooi gelegen aan zee . Het is heuvelachtig, er is een mooi museum ANZAC. Je kunt een bezoek brengen aan het laatste walvisstation, tot 1978 werden daar walvissen gevangen, nu is het een museum, heel interessant. Er zijn blowholes, en bij "The Gap" heb je prachtig uitzicht. Tot april 2019 is er" the avenue of honour", heel imponerend, 40.000 lampjes in een groot bos, ter herinneringen aan oorlogsslachtoffers.Van onze reis door West Australie vonden wij dit de leukste plek, hier kun je zeker een aantal dagen blijven om van alles te bezoeken.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 10Józek13-06-2012

Świetne miejsce

Świetny pobyt się w Albany Street. Doskonała lokalizacja, wspaniałe śniadanie, a nasz pokój był piękny. Byliśmy w podróży z naszym 11 miesięcznym synem i Denise było świetne.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Alleen gereisd in januari 2011

• 7Martin24-04-2011

Even bijtanken in Albany

Leuk stadje, niet te groot dus prima in 1 dag te verkennen. De omgeving is geweldig, veel mooie bijna verlaten stranden, en de weinig bezochte Stirling Range en Porongurup National Parks. Vooral de 1e is een aanrader, de klim naar de top is ca 1,5 uur en steil maar je wordt beloond met de mooiste uitzichten! Albany zelf heeft volop winkeltjes en leuke restaurants/bars. Dylan's is één van de beste voor een goede lunch of ontbijt.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving