vakanties Victoria

Reviews over accommodaties in Victoria

Bijzondere ervaring, verblijf tussen de Koala's

Mooren,
    24-3-2017

Erg uniek park midden in Great Otway National park en dus in het leefgebied van Koala's. Diverse verblijfsmogelijkheden van Bushcamping tot luxe cabins. Erg leuk zijn de omgebouwde caravans, met veranda en keukentje. Prima voorzieningen zoals een winkeltje en wasserette. Het Park ligt precies halverwege the Great Ocean road en op de Great Ocean wandel route. Vanuit het park kun je diverse wandelroutes doen, en er is zelfs een Manege.

Tip: wandeling naar Cape Otway Lighthouse

Fijn Hotel met goed ontbijt

Mooren,
    23-3-2017

In dit hotel verbleven bij een late aankomst op vliegveld Melbourne, met gratis hotel shuttle in een paar minuten te bereiken, en vlakbij diverse auto verhuur bedrijven. Luxe hotel met nette kamers.

Prima motel

gertm,
    3-4-2013

Kamers waren pas gerenoveerd.

Schoon.

Dicht bij centrum met diverse restaurants

ok!

Linsey,
    3-2-2013

We verbleven hier 1 nacht met een 4pers.camper. Vriendelijk onthaal, inkom met slagbomen en keycard. Grote standplaatsen, nette camping. Niet veel douches maar wel proper onderhouden. Bar + snack aan inkom. Te voet naar stadscentrum is te doen maar toch al 3.5km. Mooie recreatieruimte aan de overkant van straat, naast de rivier is een groot park.

prima hotel voor een redelijk lage prijs.

vossebeld,
    29-1-2012

het hotel ligt op een prima plek in de stad.

Om de hoek prima eetgelegenheden uitmuntend !!!!

Personeel zeer behulpzaam.

In de hotelkamer magnetron,koffie en thee faciliteiten.

Ontbijt redelijk niet echt super..