Hotel Motel Warrnambool

Kleine hotelsWeer vandaag19°7°
Hotel Motel Warrnambool

We hebben een aantal aanbieders voor Motel Warrnambool voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Motel Warrnambool in het Nederlands

Mooie plek om tussenstop te maken

Roel
22-9-2011

Hotel Motel Warrnambool (toen wij er logeerden Best Western Motel Warrnambool) is een mooi gelegen motel. Uitstekend om een tussenstop te maken als je langs de zuidkust van Australië reist, o.a. langs de z.g. Great Ocean Road. In de Zuidelijke Oceaan is tevens een plaats waar walvissen hun jongen krijgen. Whalespotting is bijzonder in het seizoen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel Warrnambool in Warrnambool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel Warrnambool zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.