Hotel Best Western Olde Maritime Motor Inn

HotelWeer vandaag12°3°
Hotel Best Western Olde Maritime Motor Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Olde Maritime Motor Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Olde Maritime Motor Inn in het Nederlands

Prima motel

gertm
3-4-2013

Kamers waren pas gerenoveerd.

Schoon.

Dicht bij centrum met diverse restaurants

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Olde Maritime Motor Inn in Warrnambool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Olde Maritime Motor Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Olde Maritime Motor Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.