Sorteren

vakanties Warrnambool

Reviews over Warrnambool

Nette Doorgaanscamping aan de Hopkins rivier.

Rob&Cindy
    17-1-2014

De camping ligt aan de Hopkins rivier. De camping is netjes onderhouden met zeer mooie en ruime gras sites. In de directe omgeving is behalve de rivier niet veel te beleven, wij gebruikten deze camping omdat we op doorreis waren. De sanitaire voorzieningen zijn hier tiptop in orde met gezellige muziek vanuit de speakers. Men is hier bijzonder vriendelijk en gastvrij. Omdat wij met een Apollo camper reden kregen we ook nog korting (we blijven Nederlanders tenslotte). Op een paar minuten autorijden richting Warrnambool zijn een paar grote supermarkten waar je proviand in kunt slaan en een aantal restaurants zoals McDonald, Subways etc… Wij hebben na aankomst in de middag al een stukje van The Great Ocean road gereden en bij de eerste 3 uitkijkpunten gestaan met uitzicht op waanzinnig mooie rotsformaties, dit was achteraf maar goed ook omdat we anders niet alles op 1 dag hadden kunnen zien.

Prima motel

gertm
    3-4-2013

Kamers waren pas gerenoveerd.

Schoon.

Dicht bij centrum met diverse restaurants

Mooi onderhouden camping.

Linsey
    3-2-2013

We verbleven hier 1 nacht met een 4pers.camper. Grote camping, mooi onderhouden met grote afgescheiden standplaatsen. Vriendelijk onthaal, veel douches. Hopkings Rivier ligt naast de camping maar voor ons gaf dat niets extra.

Mooie plek om tussenstop te maken

Roel
    22-9-2011

Hotel Motel Warrnambool (toen wij er logeerden Best Western Motel Warrnambool) is een mooi gelegen motel. Uitstekend om een tussenstop te maken als je langs de zuidkust van Australië reist, o.a. langs de z.g. Great Ocean Road. In de Zuidelijke Oceaan is tevens een plaats waar walvissen hun jongen krijgen. Whalespotting is bijzonder in het seizoen.

prima motel, zeker voor die prijs

Caroline en Jan Brands
    6-2-2010

We zijn hier slechts één nacht gebleven. Maar de kamer was ok. Niet overdreven luxe, maar gewoon prima. Een goed bed, keurig netjes, dus niks mis mee. De eigenaars zijn erg vriendelijk en hulpvaardig. Het is wel een klein kwartiertje lopen naar het centrum, maar ook dat is goed te doen.

Warrnambool scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews