Reviews over accommodaties in Victoria

Leuke stadscamping met kookgelegenheid en zwembad

Marja Engelen,
    12-1-2018

De bushalte is dichtbij. Fijne camping om Melbourne te bezoeken.

Zeer mooie camping

M.Julicher,
    25-3-2014

Zeer goed onderhouden camping met schoon sanitair en mooie staanplaatsen voor zowel campers als tenten.

Busstop in de nabijheid.

Een echte familiecamping.

Rob&Cindy; ,
    20-1-2014

Deze camping straalt aan alle kanten een positieve familiesfeer uit. Het is hier erg gemoedelijk en gastvrij en het is niet voor niets dat veel mensen uit de regio Melbourne ervoor kiezen hier naar toe te gaan, mede vanwege de mooie omgeving en het feit dat het hier koeler is dan aan de kust. De camping ligt geheel omgeven door een groot tropisch regenwoud. In de omgeving kan je wandelen door de toppen van bomen of dit doen via tokkelbanen (in het hoogseizoen boeken vanuit NL), de gloeiwormen bezoeken of een bezoek brengen aan Cape Otway (hier rijdt je door een stuk bos wat vol zit met Koala's die op armlengte te zien zijn en eindigt bij de vuurtoren ($19 p.p.)

Het sanitair is niet nieuw maar wel schoon. In Colac zijn een aantal supermarkten waar je boodschappen kan doen. In dit gebied wordt veel gewandeld en je kan je hart ophalen als je van mountainbike houdt.

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Melbourne.

Rob&Cindy; ,
    20-1-2014

Een grote en strak onderhouden camping in een buitenwijk van Melbourne. Alles ziet er hier goed onderhouden uit. De standplaats voor campers is geasfalteerd met een groenstrook ernaast om op te zitten of het plaatsen van een tent. Er zijn speelvoorzieningen voor kids en een zwembad. Er is een voorziening voor het dumpen van inhoud chemisch toilet. Het sanitair is in goede staat en schoon, boven de toilet en doucheruimte is een grote ontspanningsruimte met diverse spellen en tv. Vanaf de camping is het 15 min lopen naar de tram waarmee je naar het centrum rijdt, een prima verbinding! tijdens oud&nieuw; is openbaar vervoer trouwens gratis.

Grote camping op mooie lokatie

Rob_Cindy_Post,
    20-1-2013

Deze camping is gevestigd op het terrein van een voormalige commandobasis uit WOII, alles hierover staat te lezen op de herdenkingsplek.

Deze camping in Wilsons Promonotory is een staatscamping, hoewel wij hierover niets konden vinden is van tevoren inboeken wel mogelijk wat in het hoogseizoen aan te raden is, er zijn slechts 12 'powered sites' te boeken. Vanaf de camping zijn diverse wandelroutes te maken, oa naar Sqeeky beach waarbij het kraken van het zand aanvoelt als het lopen op vers gevallen sneeuw. Op de camping loopt het wild s'avonds tussen de tenten door, Possums en Wombats zelf gezien op 1 avond, en een Wombat op 1 mrt afstand op 1 van de wandelpaden naast de camping. Het strand is super, loopt heel flauw af dus geschikt voor kids en anders in de uitloop van de Tidal river het water ingaan is ook een optie. Houdt je van natuur en wandelen: Zeker voor meerdere dagen bezoeken.