Victoria

Reviews over accommodaties in Victoria

Super plek in the Grampians

Mooren,
    24-3-2017

Mooi en verzorgd Park met leuke betaalbare cabins en kampeerplekken, gelegen aan een vlakte met veel wildlife, Nederlandse/Australische eigenaren, vriendelijk personeel en een fijn zwembad. Park ligt in het prachtige Nationaal park the Grampians. Absolute aanrader.

Bijzondere ervaring, verblijf tussen de Koala's

Mooren,
    24-3-2017

Erg uniek park midden in Great Otway National park en dus in het leefgebied van Koala's. Diverse verblijfsmogelijkheden van Bushcamping tot luxe cabins. Erg leuk zijn de omgebouwde caravans, met veranda en keukentje. Prima voorzieningen zoals een winkeltje en wasserette. Het Park ligt precies halverwege the Great Ocean road en op de Great Ocean wandel route. Vanuit het park kun je diverse wandelroutes doen, en er is zelfs een Manege.

Tip: wandeling naar Cape Otway Lighthouse

Geweldige locatie met veel wildlife.

Caroline Brands,
    6-9-2016

Prachtige cabine. Volledig ingericht. Kangoeroes voor de deur. Maar ook andere dieren zijn volop aanwezig. Prima uitvalbasis voor de Grampiens. Zijn er inmiddels 2x geweest in 2009 en 2013 en gaan er zeker nog eens terug!!

ok!

Linsey,
    3-2-2013

We verbleven hier 1 nacht met een 4pers.camper. Vriendelijk onthaal, inkom met slagbomen en keycard. Grote standplaatsen, nette camping. Niet veel douches maar wel proper onderhouden. Bar + snack aan inkom. Te voet naar stadscentrum is te doen maar toch al 3.5km. Mooie recreatieruimte aan de overkant van straat, naast de rivier is een groot park.

PRACHTIG HOTEL

Franky De Bock,
    20-1-2013

Een hotel die zijn sterren waard is .