Victoria

Reviews over accommodaties in Victoria

mooi gelegen appartementencomplez

Peter,
    17-1-2012

Het complex ligt aan de Promenade van Cowes en heeft een schitterend uitzicht op de baai, als je tenminste een appartement aan de voorzijde hebt.

De ontvangst bij de receptoe was zakelijk en behulpzaam

De units zijn van diverse eigenaren en kunnen dus van inrichting verschillen. Wij hadden een groot appartement met 5 slaapplaatsen; de inrichting was erg compleet: magnetron, kookplaat, grote ijskats met diepvries.Grote badkamer met (bubbel) bad en douche. De woon-slaapkamer had tevens een bankstel, plasma tv en een balkon met uitzicht op zee. Er is ruim voldoende parkeerruimte; wij hadden zelfs een plek in de (lege) parkeergarage.

Perfecte locatie, netjes én vriendelijk personeel

Marjolein,
    20-4-2011

1 nacht verbleven, nette kamers met complete keuken. Vriendelijk personeel dat ons de juiste plekjes heeft aangewezen om Melbourne te bekijken in een paar uur.

Uitstekend uitgangspunt voor bezoek aan Melbourne

Mariejan Vermeulen,
    3-5-2010

Het appartement is in het centrum van Melbourne gelegen. Het is een service appartement, waardoor er elke dag schoonmaak, schone handoeken, bedden opmaak ed. wordt gedaan. Goed appartement, goed ingericht met volledig ingerichte kleine keuken met ook ijskast, magnetron, vaatwasser, 2 pits kookplaat, waterkoker, pannen, borden, bestek, glaswerk, theedoek e.d.. Ook elke dag koffie en thee, douche, body lotion, shampoo e.d. Wij zijn hier 9 dagen geweest. De appartementen hebben een klein/smal balkon met uitzicht op de daken (dus geen uitzicht. Er mag in de appartementen niet gerookt worden! Maar dat deden wij op het kleine balkonnetje Het kleine gebouw heeft 12 etage's en op elke etage 4 appartementen. Je moet wel hoog zitten, want anders kijk je tegen een blinde muur aan. Wij hadden nummer 703, maar nr. 704 had iets ruimer uitzicht op balkon.

Zeker een aanrader als je de hele (over-)dag op stap bent. Wij betaalde een "vrienden"prijs van AUD 99 per dag. 1 dag AUD 199 bet. ivm feestdag

een heel mooi hotel in het centrum zwembad op de bovenste

R. Nooij,
    1-11-2007

een heel mooi hotel in het centrum

zwembad op de bovenste etage.

wij hadden een mooie suite op de 8e etage. dus 2 slaapkamers met ieder een eigen badkamer en een kamer met bankstel en minikeuken.

de service was erg goed.

Zeer mooi huis - dichtbij zee (plm 150mtr) ruim huismet 3

J. Pol,
    19-4-2007

Zeer mooi huis - dichtbij zee (plm 150mtr) ruim huismet 3 slaapkamers met 2 badkamers en een ruime tuin