Victoria

Bekijk alle plaatsen

accommodaties Victoria met tv

We hebben een aantal aanbieders voor Victoria voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Victoria

Leuke stadscamping met kookgelegenheid en zwembad

Marja Engelen,
    12-1-2018

De bushalte is dichtbij. Fijne camping om Melbourne te bezoeken.

Gereisd met partner in februari 2017

Geweldige locatie met veel wildlife.

Caroline Brands,
    6-9-2016

Prachtige cabine. Volledig ingericht. Kangoeroes voor de deur. Maar ook andere dieren zijn volop aanwezig. Prima uitvalbasis voor de Grampiens. Zijn er inmiddels 2x geweest in 2009 en 2013 en gaan er zeker nog eens terug!!

Gereisd met partner in februari 2013

Zou hier zo weer naar toe willen

Martin,
    14-7-2014

Mooi en net hotel. Vanwege de drukte was ik omgeboekt van een 1-persoons- naar ene 2-persoonskamer. De kamer was zeer netjes en van alle gemakken voorzien, het bed was voortreffelijk. Het uitzicht was wat minder, keek tegen een kantoorgebouw aan.

Het personeel was heel vriendelijk en gaf tips over bezienswaardigheden e.d. Het ontbijt was zeer uitgebreid, er was veel keuze, het diner was daarentegen wat bescheidener. Vandaar ook vaak in het centrum gegeten.

Centrum ligt op loopafstand van het hotel en in het centrum is veel te beleven.

Gereisd alleenreizend in december 2009

Zeer mooie camping

M.Julicher,
    25-3-2014

Zeer goed onderhouden camping met schoon sanitair en mooie staanplaatsen voor zowel campers als tenten.

Busstop in de nabijheid.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Melbourne.

Rob&Cindy; ,
    20-1-2014

Een grote en strak onderhouden camping in een buitenwijk van Melbourne. Alles ziet er hier goed onderhouden uit. De standplaats voor campers is geasfalteerd met een groenstrook ernaast om op te zitten of het plaatsen van een tent. Er zijn speelvoorzieningen voor kids en een zwembad. Er is een voorziening voor het dumpen van inhoud chemisch toilet. Het sanitair is in goede staat en schoon, boven de toilet en doucheruimte is een grote ontspanningsruimte met diverse spellen en tv. Vanaf de camping is het 15 min lopen naar de tram waarmee je naar het centrum rijdt, een prima verbinding! tijdens oud&nieuw; is openbaar vervoer trouwens gratis.

Gereisd met partner in december 2012