Vakantiepark Anglesea Beachfront Family Caravan Park

Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag28°12°

• Activiteiten8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Anglesea Beachfront Family Caravan Park voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark Anglesea Beachfront Family Caravan Park in het Nederlands

Dichtbij zee gelegen goed terrein

Joke
17-1-2011
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Dit terrein ligt in Angelsea, volgens mij niet in Torquay.

Het is een groot en mooi aangelegd terrein, met een heel groot springkussen voor de kinderen. Zoals altijd staan er ook veel huisjes. Er is een paadje naar het strand.

Het is een goed stratpunt voor de Great Ocean Road.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Anglesea Beachfront Family Caravan Park in Torquay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Anglesea Beachfront Family Caravan Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.