Victoria

Reviews over accommodaties in Victoria

super mooie omgeving

astridk,
    25-10-2013

we hadden een stacaravan gehuurd ,we wilde de volgende dag in de bergen gaan wandelen op de mount buffalo erg mooi hoor

Gereisd met vrienden in mei 2013

ok!

Linsey,
    3-2-2013

We verbleven hier 1 nacht met een 4pers.camper. Vriendelijk onthaal, inkom met slagbomen en keycard. Grote standplaatsen, nette camping. Niet veel douches maar wel proper onderhouden. Bar + snack aan inkom. Te voet naar stadscentrum is te doen maar toch al 3.5km. Mooie recreatieruimte aan de overkant van straat, naast de rivier is een groot park.

Gereisd met partner in januari 2013

Prachtig hotel: nieuw, modern en stijlvol.

pierre_hanne,
    23-1-2013

We waren enorm ingenomen met ons verblijf . Het ontbijt is super en gevarieerd en je kan bovenop nog eens een eitje met alles erop en eraan of een pannenkoek bestellen. Gratis wifi op de kamer. Vriendelijke personeel. Heel goede ligging. Superdicht bij het centrum.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Grote camping op mooie lokatie

Rob_Cindy_Post,
    20-1-2013

Deze camping is gevestigd op het terrein van een voormalige commandobasis uit WOII, alles hierover staat te lezen op de herdenkingsplek. Deze camping in Wilsons Promonotory is een staatscamping, hoewel wij hierover niets konden vinden is van tevoren inboeken wel mogelijk wat in het hoogseizoen aan te raden is, er zijn slechts 12 'powered sites' te boeken. Vanaf de camping zijn diverse wandelroutes te maken, oa naar Sqeeky beach waarbij het kraken van het zand aanvoelt als het lopen op vers gevallen sneeuw. Op de camping loopt het wild s'avonds tussen de tenten door, Possums en Wombats zelf gezien op 1 avond, en een Wombat op 1 mrt afstand op 1 van de wandelpaden naast de camping. Het strand is super, loopt heel flauw af dus geschikt voor kids en anders in de uitloop van de Tidal river het water ingaan is ook een optie. Houdt je van natuur en wandelen: Zeker voor meerdere dagen bezoeken.

Mooie omgeving

Rob & Cindy Post,
    13-1-2013

Een enorme camping Die is ingericht op het voormalige terrein van Australische commando's uit WOII, dit is allemaal te lezen op een gedenkteken. Slechts 12 plaatsen met stroom maar wel gelegen in mooi natuurpark, direct gelegen aan het strand. Vanuit de camping zijn er een paar wandelingen te maken naar bv. Squeeky beach (voelt aan als het lopen op vers gevallen sneeuw) en diverse uitzichtpunten. Op de camping en in natuurpark is volop wildlife te zien, Wombats en Possams naast camper en op paadje naar douche gelegenheid. Douche en toiletten zijn verouderd maar worden wel meerdere keren per dag gereinigd. Als je van stevige wandelingen/mountainbiketochten en natuur houdt een echte aanrader als uitvalsbasis op Wilsons Promonotory NP. Wij hebben geen gebruik gemaakt van overige (horeca) faciliteiten en kunnen hier dus geen beoordeling over geven, het is wel aanwezig.