Hotel Captains Lodge International

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Captains Lodge International voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Captains Lodge International in het Nederlands

Gelukkig maar 1 nacht

wimijpelaar
20-1-2012

Sinds het overlijden van de eigenaar 7 jaar geleden heeft dit motel geen onderhoud meer gehad. De uitbaatster, weduwe van de eigenaar, zegt zelf geen zin te hebben in het runnen van het motel. Wat een treurigheid! Er is een rstaurant met een kaart maar graag ruim van te voren aangeven wat je wilt eten. Eigenlijk heeft de kaart geen zin want ze maakt alleen maar wienerschnitzels. Mensen met een tattoo werden genegeerd wat tot problemen leidt. (zelf getuige van geweest). Zwembad is aanwezig maar te vies om naar te kijken. Overslaan dit motel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Captains Lodge International in Sale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Captains Lodge International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.