Victoria

Bekijk alle plaatsen

accommodaties Victoria met roomservice

We hebben een aantal aanbieders voor Victoria voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Victoria

Zou hier zo weer naar toe willen

Martin,
    14-7-2014

Mooi en net hotel. Vanwege de drukte was ik omgeboekt van een 1-persoons- naar ene 2-persoonskamer. De kamer was zeer netjes en van alle gemakken voorzien, het bed was voortreffelijk. Het uitzicht was wat minder, keek tegen een kantoorgebouw aan.

Het personeel was heel vriendelijk en gaf tips over bezienswaardigheden e.d. Het ontbijt was zeer uitgebreid, er was veel keuze, het diner was daarentegen wat bescheidener. Vandaar ook vaak in het centrum gegeten.

Centrum ligt op loopafstand van het hotel en in het centrum is veel te beleven.

Gereisd alleenreizend in december 2009

UItstekend hotel, kamers zijn Studios

K,
    3-2-2013

Het hotel ligt in het (drukke) centrum van Melbourne, de uitstekende en ruime kamers zijn eigenlijk studio's en zijn voorzien van een keuken.

Gereisd met partner in januari 2013

PRACHTIG HOTEL

Franky De Bock,
    20-1-2013

Een hotel die zijn sterren waard is .

Gereisd met partner in januari 2013

Centraal gelegen

Raymond,
    30-3-2012

Rustige kamer (608) met een prima 1p en 2p boxspring, safe, matige airco, koelkastje en k&t. Badkamer heeft douchecabine, inclusief zeepjes etc. Geen balkon, geen zitje. Eigen parkeergarage (vol) voor $25 per nacht. De P achter hotel is iets goedkoper.

Gereisd met partner in november 2011

Fantastische plek

moon,
    18-7-2011

Great Ocean Motor inn ligt prachtig:de ontvangst is hartelijk en ligging tov restaurants is prima kamers zijn prima ingericht:je voelt je hier welkom

Gereisd met partner in november 2010