Victoria

Reviews over accommodaties in Victoria

Fijn Hotel met goed ontbijt

Mooren
    23-3-2017

In dit hotel verbleven bij een late aankomst op vliegveld Melbourne, met gratis hotel shuttle in een paar minuten te bereiken, en vlakbij diverse auto verhuur bedrijven. Luxe hotel met nette kamers.

Zou hier zo weer naar toe willen

Martin
    14-7-2014

Mooi en net hotel. Vanwege de drukte was ik omgeboekt van een 1-persoons- naar ene 2-persoonskamer. De kamer was zeer netjes en van alle gemakken voorzien, het bed was voortreffelijk. Het uitzicht was wat minder, keek tegen een kantoorgebouw aan.

Het personeel was heel vriendelijk en gaf tips over bezienswaardigheden e.d. Het ontbijt was zeer uitgebreid, er was veel keuze, het diner was daarentegen wat bescheidener. Vandaar ook vaak in het centrum gegeten.

Centrum ligt op loopafstand van het hotel en in het centrum is veel te beleven.

Prima motel

gertm
    3-4-2013

Kamers waren pas gerenoveerd.

Schoon.

Dicht bij centrum met diverse restaurants

PRACHTIG HOTEL

Franky De Bock
    20-1-2013

Een hotel die zijn sterren waard is .

Centraal gelegen

Raymond
    30-3-2012

Rustige kamer (608) met een prima 1p en 2p boxspring, safe, matige airco, koelkastje en k&t.

Badkamer heeft douchecabine, inclusief zeepjes etc.

Geen balkon, geen zitje. Eigen parkeergarage (vol) voor $25 per nacht. De P achter hotel is iets goedkoper.