Reviews over accommodaties in Victoria

Zou hier zo weer naar toe willen

Martin,
    14-7-2014

Mooi en net hotel. Vanwege de drukte was ik omgeboekt van een 1-persoons- naar ene 2-persoonskamer. De kamer was zeer netjes en van alle gemakken voorzien, het bed was voortreffelijk. Het uitzicht was wat minder, keek tegen een kantoorgebouw aan.

Het personeel was heel vriendelijk en gaf tips over bezienswaardigheden e.d. Het ontbijt was zeer uitgebreid, er was veel keuze, het diner was daarentegen wat bescheidener. Vandaar ook vaak in het centrum gegeten.

Centrum ligt op loopafstand van het hotel en in het centrum is veel te beleven.

Centraal gelegen

Raymond,
    30-3-2012

Rustige kamer (608) met een prima 1p en 2p boxspring, safe, matige airco, koelkastje en k&t.

Badkamer heeft douchecabine, inclusief zeepjes etc.

Geen balkon, geen zitje. Eigen parkeergarage (vol) voor $25 per nacht. De P achter hotel is iets goedkoper.

Fantastisch!

oempaloempa21,
    25-5-2011

Heerlijke tijd gehad in Base. Nette en ruime kamers (voor een hostel dan) en er werden leuke activiteiten georganiseerd (zoals een gratis BBQ). Prettige ligging in St. Kilda, slechts een paar minuten lopen naar het strand. Verbinding naar het centrum van Melbourne is ook goed via het openbaar vervoer.

Hotel dichtbij centrum

Arno Verweij,
    21-11-2010

Als je het hotel uitloopt, loop je zo het centrum van Melbourne binnen. Het hele centrum van Melbourne kun je lopend bekijken (itt Sydney). Onder het hotel zit een restaurant waar je lekker kunt ontbijten. Hotel is ideaal voor een bezoek van 2-4 dagen aan deze stad.

Super voor een hostel

louise,
    21-9-2009

Erg netjes! Witte kamers. Ze hebben er gangen waar alleen vrouwen mogen komen. Douche en WC op de kamer.