Reviews over Port Fairy

leuk hotel in sfeerloze omgeving

Peter
    22-2-2012

Comfort Inn Post Fairy is gesitueerd in een historisch pand uit 1847, het Seacombe House. Het is gebouwd in Country Style. De kamers liggen rond een binnentuin, zijn zeer ruim, netjes en schoon. Er is krap parkeerruimte, zeker als het hotel geheel bezet is. De ontvangst was hartelkijk ( deels nederlandse gesproken). Het hotel was gesloten voor een onbekende periode.

Wij zijn hier in Februari 2008 geweest en het was geweldig

Aart en Monique
    20-5-2008

Wij zijn hier in Februari 2008 geweest en het was geweldig gelegen.Dit is een zogenaamd "self-contained " appartement. Het is 1 groot huis waarin de eigenaar met zijn vrouw woont en zij verhuren het penthouse gedeelte en nog 2 ruime (aparte) kamers. Het ligt direct aan zee. Eigenaars zijn heel erg vriendelijke mensen. Misschien iets aan de prijzige kant ( 110 Euro per kamer , per nacht )maar is echt heel schitterend en rustig gelegen. Penthouse is groter maar ook duurder.Echt een locatie om iets speciaals te vieren.

- evt,googlen op wytonia port fairy -

aart & monique

Een zeer goed verzorgd B&B hotel

Kees
    12-3-2006

Een zeer goed verzorgd B&B hotel.

De kamers zijn heel ruim en tot in de puntjes onderhouden. Het ontbijt is erg lekker en wordt door a la carte klaargemaakt. De ligging aan het haventje is heel romantisch. Bij een volgend bezoek aan Port Fairy gaan we hier zeker teug

Het hotel ligt vlak bij een vogelreservaat

M. Boekhorst
    21-7-2004

Het hotel ligt vlak bij een vogelreservaat. Het dorp Port Fairy is heerlijk rustig en het hotel top. We hebben er heerlijk gegeten.

Port Fairy scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews