Hotel Loch Ard Motor Inn

HotelWeer vandaag14°10°
Hotel Loch Ard Motor Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Loch Ard Motor Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Loch Ard Motor Inn in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

mooi en schoon hotel

astridk
20-1-2011

mooi en schoon hotel .we waren met ons tweetjes maar kregen een vierpersoons kamer .kamer is ruimopgezet ,maat ik vond de prijs van 167,00 ad per nacht wel te veel .zonder ontbijd. het hele drop maakt gebruik van de 12 apostelen b.v pizza bij nino ad 24,00

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Loch Ard Motor Inn in Port Campbell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Loch Ard Motor Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Loch Ard Motor Inn scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.