Vakantiepark Great Ocean Road Tourist Park

VakantieparkKleine hotelsWeer vandaag14°2°
Vakantiepark Great Ocean Road Tourist Park

We hebben een aantal aanbieders voor Great Ocean Road Tourist Park voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark Great Ocean Road Tourist Park in het Nederlands

in de buurt van Great Ocean Road

Joke
17-1-2011

Dit kleine terrein ligt aan het eind van de Great Ocean Road. Het sanitair was keurig, aardig personeel, er staan ook wat huisjes. Het plaatsje stelt niets voor, wel is er een golfclub.Een doornagscamping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Great Ocean Road Tourist Park in Port Campbell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Great Ocean Road Tourist Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.