Kleine hotelsWeer vandaag23°13°

1 review over Hotel The Moorings in het Nederlands

mooi gelegen motel aan het water

Saskia
4-1-2013

The Moorings at Metung is een ideale plek om een tussenstop te houden. In Metung zelf valt weinig te beleven, het heeft 3 restaurants en 1 café. Maar het is er wel mooi.

Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Moorings in Metung, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Moorings zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.