vakanties Melbourne

Reviews over Melbourne

heel verrassend goed ingericht centrale ligging

heer Van de Vall,
    11-2-2013

bij het spoor maar geen last van geluid aankomst en vertrek in 2013

Prima hotel

wimijpelaar,
    24-4-2012

Centraal gelegen in de stad. Op loopafstand van South Bank. Bus en tram (gratis) stoppen op tientallen meters van het hotel. Eten is aan de prijzige kant.

Uitstekend hotel

Roel,
    28-8-2011

Dit hotel hebben we al een aantal keren gebruikt om op tijd te zijn voor de zeer vroeg vertrekkende vluchten naar lokale bestemmingen. De kamer heeft uitzicht over het vliegveld en heeft draadloos internet. De enorme bedden zijn zijn fantastisch (jammer dat je vroeg je bed uit moet :-). De maaltijden in het hotel zijn van goede kwaliteit, maar je kunt ook kiezen om op de luchthaven (paar minuten lopen) een hapje te eten. Recent is de naam veranderd in Park Royal.

top hotel

Marcel,
    28-1-2011

Wij hadden alleen logies maar men kan ook met ontbijt boeken.

Dit hebben wij 1 keer gedaan daar en was goed ontbijt

De kaart is wat klein

Voor de rest prima bediening en service.

Super vriendelijke staf en perfecte ligging!

Coriene,
    1-10-2010

De staf wil hier alles voor je doen, helpen overal mee en zijn altijd in voor een praatje!

Het hostel ziet er niet super de luxe uit, komt doordat ze nog steeds bezig zijn met renoveren, maar de sfeer die er onder de mensen hangt, zowel de staf als de gasten is erg gezellig!

Het hostel ligt op de rand van 'the city' ( binnenstad) waardoor het met de tram ( er rijdt ook 1 gratis!)maar 5 minuten naar de drukke winkelstraten is, maar waar 's avonds geen overlast is!

Melbourne scoort een 9 uit 10, op basis van 56 reviews