accommodaties Melbourne met winkel

Reviews over Melbourne

Prachtig hotel: nieuw, modern en stijlvol.

pierre_hanne,
    23-1-2013

We waren enorm ingenomen met ons verblijf .

Het ontbijt is super en gevarieerd en je kan bovenop nog eens een eitje met alles erop en eraan of een pannenkoek bestellen.

Gratis wifi op de kamer.

Vriendelijke personeel.

Heel goede ligging.

Superdicht bij het centrum.

PRACHTIG HOTEL

Franky De Bock,
    20-1-2013

Een hotel die zijn sterren waard is .

heerlijk hotel,redleijk luxe en schoon

moon,
    18-7-2011

De ligging van het hotel is uitstekend.We hadden een iets luxere kamer en die was perfect:leuk uitzicht op bedrijvigheid,ruim en geen geluidsoverlast.

Wifi is duur!

Fantastische accommodatie!

Marianne,
    2-3-2011

3 nachten verbleven in dit mooie hotel. Luxe kamer, niet heel groot, maar heel mooi, netjes en schoon. Wij hebben geen last gehad van herrie of geluidsoverlast.

Het hotel heeft een heerlijk relaxte sfeer met een luxe tintje.

Het ontbijt is uitgebreid en diner is a la carte en zeker ook goed.

De service is uitstekend, dat hebben ze hoog in het vaandel. Ze hielpen ons met al onze vragen.

5 minuten lopen naar de tram die je in 5 minuten bij Federation Square afzet, dus heel centraal gelegen.

Wij hebben hier zeker een heerlijk verblijf gehad.

leuk hotel, vriendelijk personeel

H. Martini,
    1-1-2011

Erg vriendelijke personeel werkzaam in dit hotel. Kamers zijn niet erg groot maar van alle gemakken voorzien. Meerdere liften waardoor je niet lang hoeft te wachten.

Ligging is midden in het centrum van Melbourne, Chinatown vlakbij, Flinders Station 5 minuten lopen. Tramstops vlak voor de deur.