Melbourne

We hebben een aantal aanbieders voor Melbourne voor je op een rij gezet:

accommodaties Melbourne met wasmachine

We hebben een aantal aanbieders voor Melbourne voor je op een rij gezet:

Reviews over Melbourne

Leuke stadscamping met kookgelegenheid en zwembad

Marja Engelen,
    12-1-2018

De bushalte is dichtbij. Fijne camping om Melbourne te bezoeken.

Gereisd met partner in februari 2017

Zeer mooie camping

M.Julicher,
    25-3-2014

Zeer goed onderhouden camping met schoon sanitair en mooie staanplaatsen voor zowel campers als tenten.

Busstop in de nabijheid.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Melbourne.

Rob&Cindy; ,
    20-1-2014

Een grote en strak onderhouden camping in een buitenwijk van Melbourne. Alles ziet er hier goed onderhouden uit. De standplaats voor campers is geasfalteerd met een groenstrook ernaast om op te zitten of het plaatsen van een tent. Er zijn speelvoorzieningen voor kids en een zwembad. Er is een voorziening voor het dumpen van inhoud chemisch toilet. Het sanitair is in goede staat en schoon, boven de toilet en doucheruimte is een grote ontspanningsruimte met diverse spellen en tv. Vanaf de camping is het 15 min lopen naar de tram waarmee je naar het centrum rijdt, een prima verbinding! tijdens oud&nieuw; is openbaar vervoer trouwens gratis.

Gereisd met partner in december 2012

UItstekend hotel, kamers zijn Studios

K,
    3-2-2013

Het hotel ligt in het (drukke) centrum van Melbourne, de uitstekende en ruime kamers zijn eigenlijk studio's en zijn voorzien van een keuken.

Gereisd met partner in januari 2013

Perfecte locatie, netjes én vriendelijk personeel

Marjolein,
    20-4-2011

1 nacht verbleven, nette kamers met complete keuken. Vriendelijk personeel dat ons de juiste plekjes heeft aangewezen om Melbourne te bekijken in een paar uur.

Gereisd met partner in april 2011