Géén boekingskosten

8.3FantastischScore uit 7 reviews

• Airconditioning

7 Reviews over Travelodge Southbank

• 9vossebeld29-01-2012

prima hotel voor een redelijk lage prijs.

het hotel ligt op een prima plek in de stad. Om de hoek prima eetgelegenheden uitmuntend !!!! Personeel zeer behulpzaam. In de hotelkamer magnetron,koffie en thee faciliteiten.

Ontbijt redelijk niet echt super..

• 9chielh17-05-2011

Heel goed

Hierna hebben we Melbourne aangedaan ook hier verbleven we in het Travelodge HotelLigt lekker centraal 5 minuten lopen naar het centrum waar je alle winkels en restaurants vind.Hele straten met alleen restaurants aan alle bij de zijden van de weg.Hier hebben we de excursie gedaan Great Ocean Road adventure.Een rit langsde kust van Australie met bekende bezienswaardigheden.Het was een hele regenachtige dag maar we hebben genoten want we hebben zo veel mooie dingen gezien.De andere excursie in Melbourne was hidden secret lanes en arcade tour dit was een tocht te voet door het centrum langs verborgen bezienswaardigheden zoals de arcades waar wij al verschillende keren voorbij gelopen waren zonder echt te kijken.Maar nu werd er uitgebreid over verteld en zie je alles met andere ogen.De jongeman die ons rond leidde was heel enthousiast en heeft ons mooie dingen laten zien.Verder hebben we Queen Victoria market bezocht is een hele grote braderie eigenlijk.

• 9Jan de Vries16-11-2008

Prima rustig hotel op 5 minuten van het centrum

Luxe hotel, tip een taxi kost $60 naar het vliegveld er wordt echter geen reclame gemaakt in het hotel voor de bus die langs alle hotels gaat en $16 p.p. kost. In het hotel is een toestel naast de balie met een direkte lijn om de bus te bestellen.

• 7Herman19-01-2008

Prima verblijf voor 2-3 dagen. Ontbijten af te raden beter 100m om de hoek aan de rivier. Heel veel keuze en stukken beter. Internet erg duur en de verbinding nam erg veel tijd in beslag. Tip in de bibliotheek in de stad is het internetten gratis. Gewoon een goed functioneel hotel.

• 8Joyce07-08-2007

Goed, verzorgd en net hotel. Leuke, nette kamer met een goed bed en keurige badkamer. Vriendelijke en behulpzame medewerkers aan de balie. Slechts 3 minuten lopen naar de Yarra rivier (gezellig om te wandelen) en 7 minuten lopen naar het gezellige centrum.

• 8Iwan13-02-2007

Mooi hotel, midden in het centrum, perfecte ligging! Vlakbij het station, veel restaurants en winkels op loopafstand. Ontbijt mager, zeker voor die prijs (tip: ontbijt in een van de restaurants om de hoek). Hotel ziet er keurig uit, jammer van een aantal mankementen tijdens ons verblijf: airco, telefoon en internet kapot. Werd uiteindelijk wel gerepareerd, maar personeel was niet erg correct. Al met al zeker een aanrader!

• 8l. biemans09-12-2005

mooi hotel, schone kamers en heel centraal gelegen. Dichtbij het station en bij het uitgaansgebied.

Hotel Travelodge Southbank info

Het complex