Hotel The Victoria All Seasons

We hebben een aantal aanbieders voor The Victoria All Seasons voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Victoria All Seasons in het Nederlands

Anders

2008

Zijn hier 3 nachten geweest begin december 2007

Joris Borst
15-1-2008

Zijn hier 3 nachten geweest begin december 2007. Perfecte ligging midden in het centrum, alles is op loopafstand en in Melbourne kun je alles goed te voet doen. Groot (geel) hotel met een flink gangenstelsel (pas op, verdwaal niet). Redelijk grote kamer met klein raam en kleine badkamer. Koelkast, tv en bureau. Vraag naar een NIET-roken kamer, onze 1e kamer stonk ontzettend en was een stuk kleiner. Gelukkig kregen we na vragen een betere, schonere kamer. Grote lounge op 1e verdieping met aparte bar. Het zwembad stelt niet zoveel voor en was erg druk. Prima hotel voor AU$109 per nacht. Iets verderop in het Block-Arcade is het leuk ontbijten!

2007

Een wat ouder hotel, midden in het centrum van Melbourne

Jeroen de Lignie
1-5-2007

Een wat ouder hotel, midden in het centrum van Melbourne. Lobby beneden ziet er heel leuk uit. Kamers zijn nogal basic qua inrichting en je hebt er wat last van straatgeluiden. Gangen zijn lang en kaal. Doet qua sfeer denken aan the Regent Palace hotel in Londen (voor wie dat wat zegt). Prijs is daarentegen heel laag. Draadloos internet op de kamer beschikbaar tegen redelijke prijzen. Ook koelkast en safe aanwezig. Kortom een zeer centraal gelegen basic hotel tegen een aantrekkelijke prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Victoria All Seasons in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Victoria All Seasons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.