Hotel The Hatton

1 review over Hotel The Hatton in het Nederlands

rustig gelegen

Saskia
4-1-2013

dit hotel is in een rustige straat gelegen, de tram stopt vlak voor de deur en Melbourne City Center is op deze manier vlot te bereiken. Andere delen zijn te voet te bereiken. Het ontbijt was continentaal maar goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Hatton in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Hatton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.