accommodaties Melbourne met tennis

Reviews over Melbourne

Leuke stadscamping met kookgelegenheid en zwembad

Marja Engelen,
    12-1-2018

De bushalte is dichtbij. Fijne camping om Melbourne te bezoeken.

Zeer mooie camping

M.Julicher,
    25-3-2014

Zeer goed onderhouden camping met schoon sanitair en mooie staanplaatsen voor zowel campers als tenten.

Busstop in de nabijheid.

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Melbourne.

Rob&Cindy; ,
    20-1-2014

Een grote en strak onderhouden camping in een buitenwijk van Melbourne. Alles ziet er hier goed onderhouden uit. De standplaats voor campers is geasfalteerd met een groenstrook ernaast om op te zitten of het plaatsen van een tent. Er zijn speelvoorzieningen voor kids en een zwembad. Er is een voorziening voor het dumpen van inhoud chemisch toilet. Het sanitair is in goede staat en schoon, boven de toilet en doucheruimte is een grote ontspanningsruimte met diverse spellen en tv. Vanaf de camping is het 15 min lopen naar de tram waarmee je naar het centrum rijdt, een prima verbinding! tijdens oud&nieuw; is openbaar vervoer trouwens gratis.

Mijn twijfels......

Ezra,
    1-6-2012

Op zich een goed hostel. De sfeer was gezellig. Er was een dak terras waar we met mooi weer uitstekend konden ontbijten.

Prijs/kwaliteit vond ik ook minder. We betaalden best veel voor onze 3 persoons kamer het was 34 $ per nacht of $225 per week. Voor een hostel is dit best prijzig. Ook zat hier geen internet bij in dit moest je er over heen betalen dit was 4$ per uur.

Het ontbijt was wel goed dit was van 7 uur tot 10 uur. Wel was het ontbijt om 7 uur vaak nog niet klaar. Waardoor we soms zonder eten naar school moesten. Wel maakten ze op zondag morgen verse pannenkoeken deze waren heerlijk.

De service: Ze bieden de gasten verschillende dingen aan zoals pub- avonden en film avonden. Dit vind ik zeer goed ookal hebben we hier geen gebruik van gemaakt. Waardoor ik een mindere beoordeling geef is omdat we smorgens om 7 uur op het vliegveld moesten zijn. Dus er werd een shuttle bus geregeld de dag ervoor.

Prachtig hotel in het centrum van de stad!

margriet_wildeman,
    17-9-2011

Prachtig hotel dat midden in Melbourne ligt.

Onder het hotel zit een casino, winkels en lekkere eettentjes.

Zeker voor herhaling vatbaar!