9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Melbourne on Collins voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sofitel Melbourne on Collins in het Nederlands

fantastisch hotel met grandioos uitzicht

c_branje
4-4-2011

Wat een luxe hotel, je mond valt open als je de lobby ziet. Het hotel is in een wolkenkrabber van 50 verdiepingen en begint op de 35e verdieping. Daaronder zijn kantoren. De 35e is de restaurantverdieping, daarboven de verdiepingen met de kamers. Vanaf de restaurantverdieping kun je schat ik zo'n 15 verdiepingen naar boven kijken. Het is een soort grote holle ruimte in het gebouw. Grote kamer met prachtig meubilair en houten blinden ipv gordijnen. Marmeren badkamer. De ramen lopen tot de vloer en dat is een beetje eng als je op de 38e verdieping zit en naar buiten staat te kijken. Grandioos uitzicht. Heel uitgebreid ontbijtbuffet met oa verse aardbeien.

Gereisd met vrienden in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Melbourne on Collins in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Melbourne on Collins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.