Hotel Sofitel Melbourne on Collins

Hotel Sofitel Melbourne on Collinssterstersterster

9.5Fenomenaal

Australië, Victoria, Melbourne

Op vakantie geweest naar Sofitel Melbourne on Collins?

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Melbourne on Collins voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Sofitel Melbourne on Collins

• 9c_branje04-04-2011

fantastisch hotel met grandioos uitzicht

Wat een luxe hotel, je mond valt open als je de lobby ziet. Het hotel is in een wolkenkrabber van 50 verdiepingen en begint op de 35e verdieping. Daaronder zijn kantoren. De 35e is de restaurantverdieping, daarboven de verdiepingen met de kamers. Vanaf de restaurantverdieping kun je schat ik zo'n 15 verdiepingen naar boven kijken. Het is een soort grote holle ruimte in het gebouw. Grote kamer met prachtig meubilair en houten blinden ipv gordijnen. Marmeren badkamer. De ramen lopen tot de vloer en dat is een beetje eng als je op de 38e verdieping zit en naar buiten staat te kijken. Grandioos uitzicht. Heel uitgebreid ontbijtbuffet met oa verse aardbeien.

Gereisd met vrienden in oktober 2003

0 tips over Hotel Sofitel Melbourne on Collins