Hotel Quality Batmans Hill on Collins

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Batmans Hill on Collins voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Quality Batmans Hill on Collins in het Nederlands

De ligging van het hotel is uitstekend.We hadden een iets luxere kamer en die was perfect:leuk uitzicht op bedrijvigheid,ruim en geen geluidsoverlast.

Wifi is duur!

Fantastische accommodatie!

Marianne
2-3-2011

3 nachten verbleven in dit mooie hotel. Luxe kamer, niet heel groot, maar heel mooi, netjes en schoon. Wij hebben geen last gehad van herrie of geluidsoverlast.

Het hotel heeft een heerlijk relaxte sfeer met een luxe tintje.

Het ontbijt is uitgebreid en diner is a la carte en zeker ook goed.

De service is uitstekend, dat hebben ze hoog in het vaandel. Ze hielpen ons met al onze vragen.

5 minuten lopen naar de tram die je in 5 minuten bij Federation Square afzet, dus heel centraal gelegen.

Wij hebben hier zeker een heerlijk verblijf gehad.

Onze (standaard) kamer was klein en simpele, de ligging

Marianne en Rob de Rooij
30-4-2006

Onze (standaard) kamer was klein en simpele, de ligging van onze kamer, aan de achterkant van het aangrenzende pand had uitzicht op grauwe daken.

Ook was het erg gehorrig, mede door de tussendeur en het lossen rond half zes 's-morgens van de leveranciers.

De entree hotel was wel erg indrukwekend maar onze kamer dus niet! Hotel ligt wel heel centraal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Batmans Hill on Collins in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Batmans Hill on Collins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Batmans Hill on Collins scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.