Hotel Pensione Boutique Melbourne

Hotel Pensione Boutique Melbourne
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Pensione Boutique Melbourne voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Pensione Boutique Melbourne in het Nederlands

Dikke prima!

Joris
21-12-2010

Een prima hotel midden in het centrum. De kamers zijn inderdaad aan de kleine kant, maar voor een aantal dagen is het prima. Wij zaten op de begane grond in een kamer met invalide faciliteiten, dus de badkamer was enorm, maar dat is niet de standaard. Een paar weken van tevoren geboekt voor een goede deal.

Leuk hotel

Caroline en Jan Brands
9-2-2010

Een leuk ingerichte kamer, maar wel aan de kleine kant. Zo ook de badkamer. Het is niet echt geschikt voor een lang verblijf, maar voor 1 of 2 nachten niks mis mee. Ligt midden in het centrum.

2005

Prima hotel op goede locatie

Anouschka
1-11-2005

Prima hotel op goede locatie. Vriendelijk personeel, schone kamers. De badkamers zijn wel wat aan de kleine kant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pensione Boutique Melbourne in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pensione Boutique Melbourne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.