Camping Melbourne BIG4 Holiday Park

Camping Melbourne BIG4 Holiday Park
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Melbourne BIG4 Holiday Park voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Melbourne BIG4 Holiday Park in het Nederlands

Leuke stadscamping met kookgelegenheid en zwembad

Marja Engelen
12-1-2018

De bushalte is dichtbij. Fijne camping om Melbourne te bezoeken.

Zeer mooie camping

M.Julicher
25-3-2014

Zeer goed onderhouden camping met schoon sanitair en mooie staanplaatsen voor zowel campers als tenten.

Busstop in de nabijheid.

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Melbourne.

Rob&Cindy;
20-1-2014

Een grote en strak onderhouden camping in een buitenwijk van Melbourne. Alles ziet er hier goed onderhouden uit. De standplaats voor campers is geasfalteerd met een groenstrook ernaast om op te zitten of het plaatsen van een tent. Er zijn speelvoorzieningen voor kids en een zwembad. Er is een voorziening voor het dumpen van inhoud chemisch toilet. Het sanitair is in goede staat en schoon, boven de toilet en doucheruimte is een grote ontspanningsruimte met diverse spellen en tv. Vanaf de camping is het 15 min lopen naar de tram waarmee je naar het centrum rijdt, een prima verbinding! tijdens oud&nieuw; is openbaar vervoer trouwens gratis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Melbourne BIG4 Holiday Park in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Melbourne BIG4 Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.