Hotel Mantra on the Park

Hotel Mantra on the Park

We hebben een aantal aanbieders voor Mantra on the Park voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mantra on the Park in het Nederlands

1 nacht verbleven, nette kamers met complete keuken. Vriendelijk personeel dat ons de juiste plekjes heeft aangewezen om Melbourne te bekijken in een paar uur.

2006

Betreft hotel met appartementenkamers

Ingmar Boersma
15-6-2006

Betreft hotel met appartementenkamers. Prima eigen keuken in kamer. Ligging: in centrum op loopafstand van winkels/restaurants. Supermarkt op 25 mtr van hotel. Personeel erg vriendelijk. Hotel met prima voorzieningen. Aanrader! Ga zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mantra on the Park in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mantra on the Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.