Hotel Lindrum Melbourne MGallery Collection

Hotel Lindrum Melbourne MGallery Collection

We hebben een aantal aanbieders voor Lindrum Melbourne MGallery Collection voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Lindrum Melbourne MGallery Collection in het Nederlands

heel goed

tanja
1-5-2016

ligging in het centrum, alles op loop afstand.

Gereisd alleenreizend in maart 2016

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindrum Melbourne MGallery Collection in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindrum Melbourne MGallery Collection zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.