Reviews over Melbourne

Leuke stadscamping met kookgelegenheid en zwembad

Marja Engelen,
    12-1-2018

De bushalte is dichtbij. Fijne camping om Melbourne te bezoeken.

Zeer mooie camping

M.Julicher,
    25-3-2014

Zeer goed onderhouden camping met schoon sanitair en mooie staanplaatsen voor zowel campers als tenten.

Busstop in de nabijheid.

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Melbourne.

Rob&Cindy; ,
    20-1-2014

Een grote en strak onderhouden camping in een buitenwijk van Melbourne. Alles ziet er hier goed onderhouden uit. De standplaats voor campers is geasfalteerd met een groenstrook ernaast om op te zitten of het plaatsen van een tent. Er zijn speelvoorzieningen voor kids en een zwembad. Er is een voorziening voor het dumpen van inhoud chemisch toilet. Het sanitair is in goede staat en schoon, boven de toilet en doucheruimte is een grote ontspanningsruimte met diverse spellen en tv. Vanaf de camping is het 15 min lopen naar de tram waarmee je naar het centrum rijdt, een prima verbinding! tijdens oud&nieuw; is openbaar vervoer trouwens gratis.

Een hele goeie stadscamping

Joke,
    14-1-2011

Deze camping- zoals altijd staan er ook huisjes- ligt in een voorstadje van Melbourne (Ashley).Het is een keurig onderhouden terrein waar de campers op beton staan. Het sanitair is super, met muziek en vloerverwarming.

Aardig personeel en de bus naar de stad stopt voor de ingang. Naast de camping zijn een grote supermarkt, een restaurantje, een bakker en nog wat winkeltjes. Dat is ideaal voor je boodschappen, winkel is tot heel laat open.

Mooie camping relatief dichtbij centrum Adelaide

Prummie,
    11-4-2010

Met de bus ben je vrij snel in het centrum. De camping is prima onderhouden en heeft leuke huisjes (geen gebruik van gemaakt) en prima kampeerplekken.