FamiliehotelWeer vandaag17°
Hotel Ibis Styles Kingsgate

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Kingsgate voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Styles Kingsgate in het Nederlands

Centrum binnen loopafstand

Grietje
2-7-2010

Wij hadden een langwerpig en kale kamer. Alles was wel schoon, maar allang niet meer nieuw. De lobby/entree doet veel verwachten, dat ziet er sprankelend uit. De prijs en nabijheid van centrum is natuurlijk ideaal.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Afstand tot strand< 25 m

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Kingsgate in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Kingsgate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.