Hotel Ibis Melbourne

Hotel Ibis Melbourne
7,8

4 reviews over Hotel Ibis Melbourne in het Nederlands

Zou hier zo weer naar toe willen

Martin
14-7-2014

Mooi en net hotel. Vanwege de drukte was ik omgeboekt van een 1-persoons- naar ene 2-persoonskamer. De kamer was zeer netjes en van alle gemakken voorzien, het bed was voortreffelijk. Het uitzicht was wat minder, keek tegen een kantoorgebouw aan.

Het personeel was heel vriendelijk en gaf tips over bezienswaardigheden e.d. Het ontbijt was zeer uitgebreid, er was veel keuze, het diner was daarentegen wat bescheidener. Vandaar ook vaak in het centrum gegeten.

Centrum ligt op loopafstand van het hotel en in het centrum is veel te beleven.

Centraal gelegen

Raymond
30-3-2012

Rustige kamer (608) met een prima 1p en 2p boxspring, safe, matige airco, koelkastje en k&t.

Badkamer heeft douchecabine, inclusief zeepjes etc.

Geen balkon, geen zitje. Eigen parkeergarage (vol) voor $25 per nacht. De P achter hotel is iets goedkoper.

Hotel dichtbij centrum

Arno Verweij
21-11-2010

Als je het hotel uitloopt, loop je zo het centrum van Melbourne binnen. Het hele centrum van Melbourne kun je lopend bekijken (itt Sydney). Onder het hotel zit een restaurant waar je lekker kunt ontbijten. Hotel is ideaal voor een bezoek van 2-4 dagen aan deze stad.

2007

Een keurig zakenhotel

Christa
9-5-2007

Een keurig zakenhotel. Goed gelegen, vlakbij de haltes van de city circle tram.

Er is een goed restaurant bij wat de diners als buffetvorm heeft. Het eten was goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Melbourne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Melbourne in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Melbourne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.