Hotel Holiday Inn On Flinders

Hotel Holiday Inn On Flinders

7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn On Flinders voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Holiday Inn On Flinders in het Nederlands

Prima ligging

gertm
3-4-2013

Prima kamers; rustig, redelijk schoon; prima bedden

Badkamer OK.

Ontbijt is wat rommelig. Matige keus.

Gereisd met partner in december 2012

Goed en perfecte locatie

guido
25-11-2011

Goed hotel met prima kamers. Hogere prijsklasse maar alle hotels zijn duur in Australie. Ontbijt is goed maar zeer prijzig(29dollar). Goede bar, goed restaurant. slechts enkele minuten van het Crown Casino en Southbank restaurantjes. Winkelstraten op 10 minuten lopen. Internet moet je voor betalen.

Gereisd zakelijk in oktober 2011

uitstekend hotel, werden geuploaded!!

walter
21-2-2011

we werden bijzonder hartelijk en vriendelijk ontvangen, kregen direct een grotere kamer zonder extra prijs. Ook uitstekende extra services met tours. Een aanrader voor redelijke prijs, het centrum is aan te lopen

Gereisd met partner in februari 2010

Prima kamer

Edwin
24-10-2010

Na upgrade (Priority Club Platimum Member) kreeg ik een suite aangebodes. Lekker ruim, voorzien van alles wat men mag verwachten

Gereisd zakelijk in oktober 2010

Super hotel

Tob
24-1-2010

Goede locatie, vriendelijk personeel. Wij hadden een superior kamer met een mooi uitzicht.

Gereisd met partner in januari 2010

Net hotel aan de rand van het CBD

Jan
20-6-2009

Netjes hotel met goede bedden aan de rand van het centrum van Melbourne. Niet ver van het Southern Cross station. Het gehele CBD is op loopafstand.

De kamers zijn netjes voor een *** accomodatie.

Het zwembad ligt achter het hotel tussen hoge gebouwen ingeklemd. Vermoedelijk niet veel zon, maar het was er in November 2008 véél te koud.

De valet parkeergarage wordt vlot gerund. Laat je auto achter bij en ingang en ze halen hem binnen enkele minuten weer voor je op.

De bar en het (ontbijt) restaurant zijn prima. Niets op aan te merken.

Gereisd met partner in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn On Flinders in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn On Flinders zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.